Tuesday, January 12, 2016

ZIGGY STARDUST, WINGS NAGA KERAMAT KOTAK ISTIMEWA

Salam Satu Kesan Abadi

1. David Bowie (1947 - 2016)

Beliau ini sangat famous dalam dunia muzik dan fesyen, namun begitu jangan dilupakan kesan yang telah beliau tinggalkan dalam filem filem lakonan seperti Labyrith dan Prestige. MAsih terbayang beliau sebagai Nikolai Tesla dalam filem Prestige.

2. Semalam khas saya peruntukkan masa selepas balik kerja untuk menyelongkar kotak yang berisi keset lama. Tujuan adalah untuk mencari keset Awie dan Wings Naga Keramat untuk tatapan saudara Deaf.



3. Naga Keramat Edisi Kotak Istimewa.

Untuk anda yang tidak.pernah melihat packaging ini.

Misleading kan?
Macam konsep NewBoys dan NKOTB.
VERY CERIA GITU!

Padahal lagu lagu di dalamnya ....




Hey hey Ameringgo hay heyyy ameringgooo!!!!


Ironinya... New Boyz pun tak seceria Wings.😂

See ... 

8 comments:

Ijau D. Koceng said...

hahahaa... best best! cover parody tu

deaf-angel said...

Memiliki kaset naga kramat, dan dengan jaket cover yang unik giler ni dan paling rare, serta menyimpan nye dah lama gini..
Memang real punye wings fan kau ni.

Respek.

MOHD SHAFID BIN RAHMAT said...

Memang real punya New Boyz fan. Hahaha

berteromber said...

aku 1st time tengok jaket cover ni...pasni kasi tayang jaket cover New Boyz pulak la...hahaha...

btw...aku suka David Bowie dalam Labyrinth...tambah pula ada Jennifer Connelly...nyum...nyum...

D'arsil said...

fuhhh bapak rare tu kaset... baru nampak.. new boyz tu aku ada HAHAHA

Portdy said...

Ijau,
macam cover belakang Metallica Garage INC

Deaf;
fans biasa je, uncle deaf lagi dashyat hahaha

Shafid;
aku minat Achik dan NAna je

Beteromber;
Jennifer Connely yum yum

D'arsil;
Aku ada SPOON je, boleh kawan.

speedrider said...

First time tengok. geng Sayap2 pun tak pernah cerita benda ni. thumbs up

Portdy said...

Mus;
Benda biasa je ni Mus...
Ada yg kata kat aku ni keset 2nd pressing... yg first dulu takde kotak tapi dapat poster... apa la sangat 2nd press

Pasal pressing pun nak berlawan. Hahaha